torsdag 30. april 2009

Mine tanker om Batteri - en sang

Klart det er tid her for alle
Sommeren er i Åsgårdstrand, det er slutt på alt det kalde
Vi kan bare tråkke på oss alt av shorts og lett tøy
Så la oss rusle ned på stranda for å ha det litt gøy
Du ser at sommeren er kommet hit det er blått og klar himmel
I'm feeling love in the air, det er klart jeg kjenner jeg blir svimmel
Så jeg tar opp mobben for å ringe min mor
forteller at jeg kan bli sen fordi jeg slikker litt sol
Så vi går ned i båten heiser seilet mot sør
Det er der hvor ingen man kan finne oss og alt blir sånn som før
Hvor det er ingen bekymringer det er bare deg sjøl
Så vi nyter hele dagen uti båten på sjøen
For det er sommertid her i Åsgårstrand
Vi går ned på stranda og chiller hele dagen
Solen skinner utenfor og det er en ny dag
Hva mer kan jeg si, det er ny dag

Ingen kommentarer: